سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:3 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله پوشش دهی مکانیکی سطح بر روی ورق مسی در حضور مخلوط پودر مس و آهن جهت تامین گرمایش در بسته بندی هوشمند در pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پوشش دهی مکانیکی سطح بر روی ورق مسی در حضور مخلوط پودر مس و آهن جهت تامین گرمایش در بسته بندی هوشمند در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پوشش دهی مکانیکی سطح بر روی ورق مسی در حضور مخلوط پودر مس و آهن جهت تامین گرمایش در بسته بندی هوشمند در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پوشش دهی مکانیکی سطح بر روی ورق مسی در حضور مخلوط پودر مس و آهن جهت تامین گرمایش در بسته بندی هوشمند در pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی
تعداد صفحات: 10
چکیده:
با توجه به اینکه حرکت به سمت صنایع بسته بندی هوشمند یکی از دغدغه های جدید علوم وابسته محسوب می گردد، و از طرفی علم به این مطلب که استفاده از علوم بین رشته ای کمک شایانی به پیشرفتهای شرف در علوم مختلف نموده است. لذا در این تحقیق فرآیند پوشش دهی مکانیکی جهت تولید پوشش های نانومتری جهت مصارف بسته بندی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله پودر پودر میکرونی آهن و مس توسط یک آسیا گلوله ای ماهواره ای در حضور ورق مسی در زمان ها مختلف آسیا شده اند. نفوذ دو جانبه ی عناصر آهن و مس در طول آسیاکاری منجر به تشکیل محلول جامد Fe-Cu و ایجاد پوشش کامپوزیتی با ساختار نانومتری بر سطح ورق می شود. مشخصات میکرو ساختاری سطح پوشش با استفاده از آنالیزهای متعدد از جمله: میکروسکوپ نوری، میکروسکوپ الکترون روبشی (SEM) و میکروآنالیز پروب الکترونی (EPMA) نشان داد که با استفاده از روش و شرایط عملیاتی مناسب، پوشش ضخیم و متراکم روی سطح گلوله های نیکلی تشکیل می گردد. نتایج پراش اشعه ی X ا (XRD) تشکیل نانو کریستال های محلول های جامد را اثبات نمود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ