سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در راه اسلام، برادری تازه را به دوستی بگیرد، خداوند در بهشت، برایش بُرجی از گوهر می سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:2 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تأثیر شیب سطح زمین بر روی پروفیل نشست سطح زمین در اثر تونلسازی با استفاده از نرمافزارFLAC2D در pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر شیب سطح زمین بر روی پروفیل نشست سطح زمین در اثر تونلسازی با استفاده از نرمافزارFLAC2D در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر شیب سطح زمین بر روی پروفیل نشست سطح زمین در اثر تونلسازی با استفاده از نرمافزارFLAC2D در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر شیب سطح زمین بر روی پروفیل نشست سطح زمین در اثر تونلسازی با استفاده از نرمافزارFLAC2D در pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: هجدهمین همایش انجمن زمین شناسی ایران
تعداد صفحات: 8
چکیده:
امروزه پدیدهی نشست سطح زمین به ویژه در مناطق شهری از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر به شیوهای مناسب کنترل نشود باعث ایجاد خسارتهای فراوانی به سازههای سطحی و زیرسطحی خواهد شد. شاید در زمینهی نشست سطح زمین عواملی همچون شیب سطح زمین و تأتیر آن بر روی نشست کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد؛ از این رو در این مقاله ابتدا با استفاده از روش تفاضل محدود و مدلسازی عددی با استفاده از نرمافزار FLAC2Dشیب سطح زمین در چهار حالت 0و10و20و35 درجه مدلسازی شده و تغییرات ایجاد شده در پروفیل نشست که شامل میزان حداکثر نشست و موقعیت نقطه حداکثر نشست میباشد، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. طبق نتایج این مدلسازی با افزایش شیب سطح زمین میزان نشست حداکثر سطح زمین به جز در شیب 10 درجه افزایش یافته است. با افزایش شیب از 0 تا 10 درجه از مقدار نشست کاسته شده، ولی از 10 درجه تا 35 درجه مقدار نشست افزایش یافته است. در مورد جابجایی طولی نقطه حداکثر نشست با توجه به نتایج حاصل از تحلیلها میتوان گفت که با افزایش شیب سطح زمین، نقطه حداکثر نشست در خلاف جهت شیب سطح زمین جابجا شده است. البته در مورد شیب 35 درجه مشاهده شد که در مقایسه با شیب 20 درجه مقداری در جهت عکس جابجا شده است، یعنی مقدار اندکی در جهت شیب جابجا شده است

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:2 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله اصول طراحی در pdf دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اصول طراحی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اصول طراحی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اصول طراحی در pdf :

حال بهتر است مسئله تلفیق این سلسه کیفیت رنگ را با توجه به مقاصد هنری بررسی کنیم همانگونه که در فصل گذشته تشریح شد باید به دو هدف مهم دست یافت نخست اینکه رنگها باید متناسب با کار خاصی که برای آن تهیه می شوند مفهوم بیانی خاصی را انتقال دهند . دوم اینکه این رنگ ها باید به گونه ای به بیننده عرضه شوند که وحدت و انجام بصری را القاء کنند .
دستیابی به وحدت بصری برای تمامی کسانی که هنرهای تجسمی سروکار دارند ضرورت اساسی محسوب می شود .
طراح به گونه ای کیفیت بسوی فرم را به کار می بندد که اثر نهاییش حسی از وحدت و انسجام را در بیننده به وجود آورد .
منطق ، اصول طراحی
از نظر طراح ، فوم بصری ترکیبی از عناصر خاصی همچون خط ، شکل ، حجم بافت و کیفیات مشخصه رنگ است . این عوامل گوناگون فرم به عنوان عناصر فرم و عناصر طراحی معروف هستند .
از آنجا که هر یک از عوامل یک محرک بصری منحصر به فرد و مستقل را نشان می‌دهد و دارای قابلیت های گوناگون است لذا ضروری است که طرح جهت دستیابی به انتظام و وضوح بصری این متغیرها را دقیقاً تحت نظر داشته باشد چون تأثیر این عناصر مستقیماً توسط اندام حس بینایی دریافت می شود .

ضرورت طبقه بندی نظریه طراحی
شاید هنوز امید دستیابی به اصطلاح مشترک و مورد توافق همگان بسیار زود باشد ولی در حال حاضر نیاز به دسته بندی اصطلاحات آمر نه به صورت فلسفی کاملاً احساس می شود هر کوششی در جهت دسته بندی اصطلاحات باید حاصل ارزیابی صادقانه آن عواملی باشد که حضوری چشمگیر در اثر طراح دارد .
در ادامه توضیحاتی که ارائه شد که واکنش ها و رفتارهای ساده انسانی اعتبار اصول پیشنهادی را تأیید می کنند اساس معتبر و معقولی را برای پاسخگویی به نیازهای انتظام عناصر در نظریه طراحی فراهم می کنند .
اصول طراحی
در این مبحث به اصول طراحی می پردازیم
1) محدودیت :‌
پیش از همه باید اذعان کرد که هر گاه در برابر یک محرک بصری قرار می گیریم اندکی مبهوت می شویم . آشفتگی و بی نظمی حاصل از تنوعات بی حد و مرز نتیجه‌ای جز واکنش نا خوشایند حسی نخواهد داشت . تحمل و توان ما برای درک تنوعات محدود است . به بیان دیگر اگر قرار است واکنش حسی رضامندانه ای حاصل شود . باید برای میزان تنوع حد و حدودی قائل شد .


2) توازن
دومین نیاز انسان ریشه در واکنش حسی ما نسبت به یکنواختی دارد ما زود خسته و ملول و به سرعت از هر چیزی زده می شویم و هر گاه احساس یکنواختی کنیم ، نیاز به نوعی تنوع احساس می کنیم . نیاز داریم که نیروهای متضاد و مخالفی هم وجود داشته باشند این نیاز انسانی را در اصول طراحی توازن می نامیم .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:2 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله رابطه ی بین یادگیری سازمانی با کارآفرینی سازمانی (مطالعه ی موردی : شرکت نورد و لوله صفا ساوه ) در pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه ی بین یادگیری سازمانی با کارآفرینی سازمانی (مطالعه ی موردی : شرکت نورد و لوله صفا ساوه ) در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه ی بین یادگیری سازمانی با کارآفرینی سازمانی (مطالعه ی موردی : شرکت نورد و لوله صفا ساوه ) در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه ی بین یادگیری سازمانی با کارآفرینی سازمانی (مطالعه ی موردی : شرکت نورد و لوله صفا ساوه ) در pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
تعداد صفحات: 16
چکیده:
در دهه ااخیر کارآفرینی سازمانی ،یکی از موضوعاتی است که مورد توجه محققان قرار گرفته است.در تحقیق پیش رو ما ازبین عوامل تاثیر گذار بر کارآفرینی درون سازمانی،به ما یه عامل یادگیری سازمانی پرداخته ایم.از این رو جهت دستیابی به هدف اصلی تحقیق از نظریات،مارکوآد و گارسیامورالز و همچنین نظر پیترسنگه و نظرفایول و لایلز درباره یادگیری سازمانی استفاده شده است.داده های تحقیق توسط اساتید مدیریت تایید شده اند جمع اوری شده است. تعداد98 پرسشنامه جمع اوری شده و به وسیله نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.این پژوهش از نوع همبستگی می باشد و نرمال بودن داده ها نیز تایید شده است و همچنین جهت تجزیه و تحلیل آمار این پژوهش از آزمون t مستقل،ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون استفاده شده است.نتایج حاصله از این پژوهش نشان می دهد که رابطه مثبت و معنی دارر بین یادگیری سازمانی و ابعاد ان با کارآفرینی سازمانی کارکنان شرکت نورد و لوله صفا شهرستان ساوه وجود دارد.به ایمعنی که با سرمایه گذاری در یادگیری سازمانی در ابعاد یادگیری فردی،یادگیری تیمی و یادگیری سازمانی و یادگیری فرابخشی و همچنین فرایندهای و ساختارهای یادگیری در سازمانها می توان این انتظار را داشت که کارآفرینی سازمانی کارکنان بهتر و همچنین بهبود یابد.لازم به ذکر است که پژوهشگر در انجام این پژوهش برای بررسی یادگیری سازمانی نظر پیتر سنگه و برای سنجش کارآفرینی سازمانی مدل کوراتکو(kuratko ) مد نظر قرار داده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:2 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کاربردهای خاک شور و بررسی خاک شور سمیرم در pdf دارای 75 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربردهای خاک شور و بررسی خاک شور سمیرم در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

 

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
فصل اول: مواد نسوز
1-1 تعریف مواد نسوز
1-2 نقش مواد نسوز
1-3 خواص مواد نسوز
1-4 انواع مواد نسوز
1-5 تقسیم بندی فرآورده های نسوز
فصل دوم: انواع رس ها و ویژگی های آنها
2-1- تقسیم بندی کانی های رس
2-2- روش شناخت
2-3- انواع رس ها و کاربردهای آنها
2-3-1- کائولن
2-3-2- بال کلی
2-3-3- رس های نسوز
2-3-4- بنتونیت
2-3-5- فولر زارث
2-4- خاک نسوز
2-5- وضعیت تولید محصولات رسی در دنیا
2-6- وضعیت صنعت نسوز در ایران
2-7- تولید – میزان صادرات و واردات خاک نسوز در ایران
فصل سوم: معدن سمیرم اصفهان
3-1- تاریخچه اکتشاف معدن
3-2- خلاصه وضعیت زمین شناسی
3-3- مشخصات ماکروسکوپی خاک نسوز سمیرم
3-4- بررسی کانی با آنالیز اشعه X
3-5- ترکیب شیمیایی
3-6- خواص فیزیک شیمیایی
3-7- خردایش
3-7-1- خردایش خشک با سنگ شکن
3-7-2- خردایش تر
3-8- روش های جداسازی
3-8-1- جیک
3-8-2- سیکلون
3-8-3- مکاسیفایر آبی
3-8-4- فلوتاسیون
3-9- تکلیس ماده معدنی سمیرم
فصل چهارم: نتیجه گیری
4-1- خلاصه نتایج بدست آمده
4-2- فلوشیت
منابع و مأخذ
فهرست منابع فارسی.
فهرست جداول ها

مقدمه
1-1- جدول تقسیم بندی فرآورده های نسوز
2-1- جدول تقسیم ثانویه بر اساس خواص در آدتاهپدرال میزال ها
2-2- جدول مهمترین تولید کنندگان کائولن
2-3- جدول پارامترهای مورد نیاز برای کائولن جهت تولید محصولات شاموتن نسوز
2-4- جدول پارامترهای مورد نیاز برای کائولن جهت تولید محصولات نسوز نمیدامیدی
2-5- جدول مهمترین کشورهای تولید کننده بال کلی
2-6- جدول تقسیم بندی رس های بال کلی در صنعت سرامیک سازی
2-7- جدول تقسیم بندی خاک رس ها بر اساس اکثریت اندازه دانه ها به میلیمتر
2-8- جدول تقیسم بندی خاک رس ها بر اساس مواد دانه درشت برای صنعت سرامیک
2-9- جدول تقسیم بندی خاک رس ها بر حسب ترکیب دانه ها
2-10- جدول تقسیم درجه نسوزندگی و ضریب چسبندگی.
2-11- جدول تقسیم بندی محصولات آلومینیوم سیلیکاتی بر حسب نسوزندگی
2-12- جدول تولید – خاک نسوز در چهار سال 78- 79- 80- 81
3-1- جدول درصد خاک نسوز در معدن سمیرم
3-2- جدول ذخایر بلوک های مختلف معدن
3-3- جدول تجزیه شیمیایی لایه برداشت شده
3-4- جدول ترکیب لایه های کم آهن بر اساس رنگ ها
3-4- جدول ترکیب شیمیایی لایه میان و پایین از قسمت لایه مفید.
3-5- جدول نتایج بدست آمده از آزمایشات فیزیکی شیمیایی.
3-6- جدول رابطه اندازه دانه ها و پلاستیسیته.
فهرست نقشه ها

2-1- نقشه پراکندگی رس های نسوز در ایران
3-1- نقشه زمین شناسی منطقه معدنی سمیرم
فهرست شکل ها

1-1- شکل انواع مواد نسوز
4-1- شکل فلوشیت مراحل در معدن سمیرم
چکیده:
ایران با داشتن پیشینه تاریخی و آثار تمدن بشری به لحاظ موقعیت جغرافیایی و زمین شناسی یکی از نادرترین کشورهای جهان می باشد. ذخائر ارزشمند و گوناگون مواد معدن از جمله مواهب الهی است که به این سرزمین ارزانی گردیده است.
گذر ایران از دوران مختلف زمین شناسی با کوه زایی ها، آتشفشان ها، پیشروی و پس روی دریاها حکایت از وخور انواع متفاوت مواد معدنی در جای جای این خاک پرگهر دارد.
همزمان با گسترش روز افزون صنایع، در نتیجه نیاز صنعت به مواد خام لزوم توسعه فعالیتهای زمین شناسی و اکتشافات معدنی و تجهیز و بهره برداری از معادن بیش از پیش احساس می گردد. توسعه صنعت نسوز در گرو اهتمام ویژه به شناسایی مواد معدنی و توسعه معدنکاری است.
آنچه در مجموعه زیر آمده است مختصری در مورد خاک های نسوز علل الخصوص خاک نسوز سمیرم اصفهان و کاربردهای صنعتی آنها می باشد.
در پایان نیز منابع و مآخذ استفاده شده ذکر گردیده است.
مقدمه:
تاریخ توسعه مواد و فرآورده های نسوز اجبارا به تاریخ بسوا و توسعه صنایع ذوب و سرامیک ارتباط پیدا می کند از زمان های قدیم، اطلاعات کمی در دست است ولی از تاریخ ذوب فلزات و آثار آن، می توان گفت که از ده هزار سال پیش مواد نسوز مورد استفاده بودند و در سه قرن اخیر، بسط و توسعه بسیار یافته اند.
به خصوص در قرن حاضر که تکنیک های پیشرفته و مواد اولیه پیش ساخته به کار گرفته می شود مصری ها در پنج هزار سال پیش از مواد نسوز استفاده می کردند. در 2500 سال پیش برای ساختن قصر داریوش در ایران از آجرهای پخته شده سیلیس استفاده شده است تاریخ تولید انواع فرآورده های نسوز در جدول زیر آمده است. تاریخ توسعه مواد و فرآورده های نسوز اجبارا به تاریخ بسوا و توسعه صنایع ذوب و سرامیک ارتباط پیدا می کند از زمان های قدیم، اطلاعات کمی در دست است ولی از تاریخ ذوب فلزات و آثار آن، می توان گفت که از ده هزار سال پیش مواد نسوز مورد استفاده بودند و در سه قرن اخیر، بسط و توسعه بسیار یافته اند...
- خلاصه نتایج بدست آمده:
با توجه به مطالعات اشعه X و ترکیب کانی شناسی و ترکیب شیمیائی بافت و ساخت، خواص فیزیکو و شیمیائی سنگ معدنی و مطالعات و تحقیقات انجام شده قبلی می توان بطور خلاصه نتایج زیر را بدست آورد.
1- ماده معدنی کائولینیت از نوع دیکیت است.
2- هماتیت باطله معدنی اصلی سنگ را تشکیل می دهد که بصورت دانه های مجزا و پوسته های بسیار ریز میکروسکوپی و هماتیت های هیدراته شده قابل جدایش نیستند و درصد اصلی هماتیت در سنگ معدنی بصورت ذرات درشت است.
3- در ماده معدنی هماتیت بصورت عدسی های جداگانه به ابعاد تا 3 سانتیمتر و بصورت رگه های بقطر تا 2 سانتیمتر و دانه های درشت تا 2 میلیمتر و ذرات قابل جدایش تا نیم میلیمتر دیده میشود.
4- سختی هماتیت بیشتر از کائولینیت است.
5- شدت جذب آب کائولینیت بسیار زیادتر از هماتیت است.
6- مقدار جذب آب کائولینیت بسیار زیادتر از هماتیت است.
7- خردایش ماده معدنی موجب خردشدگی بیشتر کائولینیت از هماتیت می شود.
8- با کنترل زمان جذب آب در ماده معدنی میتوان خردایش دوگانه متفاوت در سنگ معدنی را به خوبی کنترل کرد.
9- تغییر ابعاد دو کانی در نتیجه جذب آب و خردایش تحت ویبراسیون پروسه اصلی جدایش دوگانه است.
10- با ویبراسیون سنگ معدنی آب خورده در زمان معین می توان دوگانه کائولینیت و هماتیت را از هم جدا نمود.
11- محصول بدست آمده دارای مقدار اکسید آهن جزئی و قابل قبول بوده و عمدتا شامل آن قسمت از هماتیت و یا هماتیت هیدراته است که قابل جدایش به روشهای دیگر نیز نمی باشد.

4-2- فلوشیت
1- سنگ مواد معدنی بعد از استخراج حداکثر به ابعاد 150 میلیمتر در داخل مخزن ریخته می شود.
2- مخزن
3- نوار مقاله- جهت حمل ماده معدنی به سرند ویبره
4- سرند ویبره برای دانه بندی ماده معدنی در ابعاد 100+، 50، 25+،10+،6+،3+،3-،0 میلیمتر
5- نوارهای نقاله برای حمل 7 کلاس دانه بندی شده به 7 مخزن.
6- 7 عدد مخزن جهت انبار کردن ماده معدنی دانه بندی شده
7- نوار مقاله به تعداد عدد برای حمل ماده معدنی به حوضچه های متحرک.
8- تعداد هفت حوضچه متحرک برای آبگیری ماده معدنی
9- تعداد هفت دستگاه شیکر
10- تعداد14 نوار نقاله، 7 نوار نقاله برای حمل مواد کنسانتره و 7 نوار برای حمل باطله از 7 دستگاه شیکر به انبارها
11- انبار محصول کنسانتره
12- انبار مواد باطله
13- منبع آب
14- تیکنر
15- سد باطله

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:2 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله راهکارهای سازهای و غیرسازهای مقابله با سیلاب در pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهکارهای سازهای و غیرسازهای مقابله با سیلاب در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهکارهای سازهای و غیرسازهای مقابله با سیلاب در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهکارهای سازهای و غیرسازهای مقابله با سیلاب در pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: کنفرانس ملی مدیریت سیلاب
تعداد صفحات: 11
چکیده:
سیلابهای شهری و تاثیرات سواقتصادی اجتماعی و زیست محیطی آن بعنوان یک پدیده طبیعی همچون سایرپدیده ها به مدد برنامهر یزی و مدیریت صحیح قابل پیش بینی و کنترل می باشد بطوریکه ازیک سو خسارت های آن را می توان به حداقل رسانید و ازسوی دیگر بااحیای سیلاب شهری بخشی ازنیاز به آب را برطرف نمود پدیده سیل هر ساله درنقاطه جهان باعث بروز خسارت مالی و جانی فراوان میگردد حتی درکشورهایی که درزمینه حفاظت سواحل و رودخانه ها و ایجادسدهای مخزنی باه دف کنترل سیلاب پیشرفت های چشمگیری داشته اند هرساله سیلهای عظیم و غیرقابل انتظاری اتفاق افتاده و خسارت فراوانی به بار می آورد امروزه اهمیت مدیریت سیلاب افزایش یافته و کنترل سیل با استفاده ازمدیریت سیل بیشتر مطرح می باشد برای حفاظت درمقابل سیلاب ازروشهای سازه ای و غیرسازه ای استفاده میشود روشهای سازه ای مدیریت سیلاب زیر مجموعه ای ازمدیریت سیل است که شامل نقش سازه و بهره برداری ازآن می باشد مهارسیلاب شامل فرایندهایخاصی است که با فراهماوردن و بهره برداری ازسازه های طراحی شده اثرات تخریبی سیل را رفع یا کاهش میدهد که این امر با ذخیره محدودسازی و انحراف جریان سیلاب تا حدی که ازلحاظ اقتصادی توجیه پذیر باشد انجاممیشود. مقاله بههنگام با سیلاب دارای ماهیت سازه ای است و به منظور دورکردن سیلاب ازمردم صورت میگیرد ماهیت غیرسازه ای دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ