سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صبح و شب در فراگیری دانش بودن، نزد خدا برتر از جهاد در راه خدای است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:0 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ثبت و گزارش نویسی در بخش اورژانس در pdf دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ثبت و گزارش نویسی در بخش اورژانس در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ثبت و گزارش نویسی در بخش اورژانس در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ثبت و گزارش نویسی در بخش اورژانس در pdf :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: دومین همایش سراسری طب اورژانس

تعداد صفحات: 2

چکیده:

پرستاران منطبق با شرح وظایف خود ، هر کدام به گونه ای به صورت تماس مستقیم یا غیر مستقیم با بیمار ، عهده دار وظایف قانونی خود می باشد.
یکی از معضلات شایع در مسیر ارائه خدمت در واحد های بهداشتی و درمانی ، عدم آگاهی و اعتقاد به ثبت گزارشات و تکمیل پرونده های پزشکی بیماران می باشد که این عامل کیفیت خدمات پرستاری را کاهش می دهد. یکی از مشاغلی که در جهت اعتلای سطح سلامتی جامعه از طریق ارائه خدمات نقش اساسی دارد، حرفه پرستاری می باشد که مسئولیت حفظ ، تامین و ارتقا سطح سلامت در جامعه را عهده دار می باشد . بنابراین پرستار در قابل ارائه خدمات باید پاسخگو بوده و مسئولیت را بپذیرد.
یکی از وظایف سنگینو پرمسئولیت پرستای ، شیوه انتقال اطلاعات و گزارش دهی و گزارش گیری و ثبت آن می باشد را مطرح نمود که کوچکترین خطا و سهل انگاری در آن می تواند مسئولیت حرفه ای سنگینی را داشته باشد. و در نهایت منجر به باز خواست های قانونی در محاکم قضایی گردد.
طبق قوانین حرفه ای انجام مراقبت هاو فعالیت ها توسط کارد پزشکی ، به صورت اصولی باید ثبت و ضبط گردد و هر گونه اهمال کاری و خطا در دادن این گزارشات و ثبت آنها محکومیت های قانونی را به همراه دارد.
شکی نیست که از لحاظ قانونی ثبت دقیق و اصولی و مراقبتهای مترادف با ارائه مراقبت لازم بوده و هرگونه نارسایی در ثبت نشانه عدم ارائه مراقبت کافی به بیمار می باشد.
هر کدام از گزارشهای پرستاری در رده های مختلف اهمیت خاص خود را دارد.وجود ایراد در کارد مدیریت خدمات پرستاری بیمارستان ، سوپروایزرها و سرپرستاران و نماید ، بلکه موجب ایجاد حوادث ناخواسته و وجود شاکی در این راستا می شود.
تنوع حوادث ، اتفاقات و در گیری ها زا یک سود و ضرورت ثبت مراقبت ها و خدمات پرستاری به صورت دقیق ، کامل و به موقع از سوی دیگر موجب مشکلاتی مانند :
0 استرس پرسنل بدلیل عدم وجود فرصت برای ثبت کلیه اقدامات
0 کامل نبودن اطلاعات لازم
0 تبعات قانونی ناشی از عدم ثبت مناسب و ; می گردد که با تهیه و تدوین روشهای مناسب گزارش دهی و گزارش گیری و تهیه فلوشیتهای مناسب می توان موجبات افزایش اثر بخشی فرآیندها ، کاهش زمان انتظار بیمار و ارتقاء رضایتمندی بیماران و کارکنان را فراهم نمود
نتیجه گیری :
با توجه به مسائل مطرح شده ؛ پیشنهاد می گردد که موارد زیر مورد توجه مسئولین اورژانس قرار گیرد:
1- آموزش نحوه صحیح ثبت و گزارش نویسی در بدو ورود برای کارکنان پرستاری ، پزشکان و دانشجویان پرستاری و پزشکی
2- آموزش ملاحظات قانونی و اخلاقی به مارد پزشکی و پرستاری
3- تدوین سیستم اطلاعاتی جهت تسریع در ارائه گزارش دهی و گزارش گیری
4- تدوین فلوشیتهای متناوب با شرایط بیماران اورژانس جهت کاهش وقت و امکان تمرکز در ثبت اطلاعات به طوری که ثبت و گزارش نویسی به روش سنتی بلکه با صرف وقت کمتر در علامت گذاری معیارهای ثابت شده انجام گیرد.
5-ارزیابی مستمر فرایند مستند سازی و رفع مشکلات مقطعی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:0 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مطالعات ژئوشیمیایی و پتروژنز سنگهای مافیک و حدواسط افیولیت ملانژهای منطقه سورند (جنوب شرق قائن، خراسان جنوبی) در pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعات ژئوشیمیایی و پتروژنز سنگهای مافیک و حدواسط افیولیت ملانژهای منطقه سورند (جنوب شرق قائن، خراسان جنوبی) در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعات ژئوشیمیایی و پتروژنز سنگهای مافیک و حدواسط افیولیت ملانژهای منطقه سورند (جنوب شرق قائن، خراسان جنوبی) در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعات ژئوشیمیایی و پتروژنز سنگهای مافیک و حدواسط افیولیت ملانژهای منطقه سورند (جنوب شرق قائن، خراسان جنوبی) در pdf :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: شانزدهمین همایش انجمن زمین شناسی ایران
تعداد صفحات: 8
چکیده:
مطالعه مدون ژئوشیمی بر روی گابروهای افیولیت (ترکیب بازالتی) منطقه سورند (در جنوب شرق قائن) نشان از تعلق این واحدها به موقعیت پشتههای میان اقیانوسی دارد. بر مبنای توزیع عناصر REE دو خصوصیت اصلی ژئوشیمیایی شناسایی شد. یک نوع از آنها خصوصیت ژئوشیمیایی N-MORB را دارا می باشد. این نوع درگابروهای مرتبط با افیولیت مشاهده میشود. نوع دیگر خصوصیت ژئوشیمیایی T-MORB را دارا می باشدکه این نوع در ولکانیکهای غرب منطقه مشاهده میشود. براساس مطالعات ژئوشیمی، اولترامافیکها، گابروها، دایکهای دیابازی و بازالتهای منطقه در محدوده سری تولئیتی قرار دارند. اما آندزیتها و داسیتهای غرب منطقه درمحدوده سری کالک آلکالن (مربوط به زون فرورانش) واقع شده اند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:0 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تخمین نیروی برشی خاک در ابزار باریک خاک ورزی با استفاده از روش المان محدود سه بعدی در pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تخمین نیروی برشی خاک در ابزار باریک خاک ورزی با استفاده از روش المان محدود سه بعدی در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخمین نیروی برشی خاک در ابزار باریک خاک ورزی با استفاده از روش المان محدود سه بعدی در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تخمین نیروی برشی خاک در ابزار باریک خاک ورزی با استفاده از روش المان محدود سه بعدی در pdf :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: پنجمین کنگره ملی مهندسی ماشینهای کشاورزی و مکانیزاسیون

تعداد صفحات: 10

چکیده:

برای سیستم های خاک ورزی دقت پیش بینی نیروی اثر کننده بر تیغه از اهمیت زیادی برخوردار است . با وجود توانایی مدل های متفاوت ارائه شده برای مدل سازی بر هم کنش تیغه و خاک ، تحقیقات هنوز برای ارائه یک مدل جدیدتر جهت فائق آمدن بر مشکلات مدل های کنونی در حال انجام می باشد ، با افزایش توان کامپیوتر ها و پیشرفت مدل های ترکیبی ، روش المان محدود یک برتری نسبی جهت تحلیل فاکتورهای موثر بر تیغه و خاک را نشان می دهد . در این مقاله با استفاده از روش المان محدود و بسته نرم افزاری آباکوس ، به پیش بینی نیروی برشی پرداخته شده است. در این بررسی از مدل پلاستیسیته موهر – کلمب جهت نشان دادن رفتار خاک استفاده شده است . نتایج بررسی به دست آمده نشان می دهد که روش المان محدود می تواند با تقریب نسبتا خوبی نسبت به نتایج تجربی و تحلیلی پاسخ راضی کننده ای ارائه نماید . در ضمن مدل موهر – کلمب می تواند یک مدل خوب برای نشان دادن رفتار خاک در تحلیل های دینامیکی و بر هم کنش تیغه و خاک به شمار رود . همانند نتایج بدست آمده از روش آزمایشگاهی و مزرعه ای و تحلیلی ، در مدل المان محدود نیز مشخص گردید که با افزایش عمق نیروی برشی خاک افزایش می یابد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 6:0 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تحقیق مقسوم های راجع به ابزار دقیق در pdf دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق مقسوم های راجع به ابزار دقیق در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق مقسوم های راجع به ابزار دقیق در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق مقسوم های راجع به ابزار دقیق در pdf :

سنسورها، ترنسدیوسرها و ترنسمیترها از مهم ترین اجزای یک پروسه صنعتی هستند که کاربردهای فراوانی در پروسه های متنوع دارند.
کاربرد عمده این قطعات در ارزیابی عملکرد سیستم و ارائه یک فیدبک با مقدار و وضعیت مناسب است که بدین ترتیب کنتر از سیستم متوجه وضعیت کارکرد آن و چگونگی حالت خروجی خواهد شد.
یک سنسوربنا تعریف قطعه ای است که به پارامترهای فیزیکی نظیر حرکت، حرارت، نور ، فشار، الکتریسیته، مغناطیستی و دیگر حالات انرژی حساس است و در هنگام تحریک توسط آنها از خود عکس العمل نشان می دهد.
یک ترنسریوسر بنا به تعریف، قطعه ای است که وظیفه تبدیل حالات انرژی به یکدیگر را بر عهده دارد، بدین معنی که اگر یک سنسور فشار همراه یک برسنریوسی باشد سسنور فشار پارامتر را اندازه می گیرد و مقدار تعیین شده را به ترانسیوسر تحویل می دهد، سپس ترنسیوسر آن را به یک سیگنال الکتریکی قابل ارک برای کنترل و صد البته قابل ارسال توسط سیم های فلزی تبدیل می کند.بنا براین همراه خروجی یک ترنسرویوسر، سیگنال الکتریکی است که در سمت دیگر خط می تواند مشخصه ها و پارامترهای الکتریکی نظیره ولتاژ جریان، فرکانس را تغییردهد، البته به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که سنور انتخاب شده باید از نوع سنسورهای مبدل پارامترهای فیزیکی به الکتریکی باشد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آذر 11 , ساعت 5:59 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تجزیه بارندگی بکمک ایده فراکتالی بودن خصوصیات درونی و بیرونی آن در pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجزیه بارندگی بکمک ایده فراکتالی بودن خصوصیات درونی و بیرونی آن در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه بارندگی بکمک ایده فراکتالی بودن خصوصیات درونی و بیرونی آن در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجزیه بارندگی بکمک ایده فراکتالی بودن خصوصیات درونی و بیرونی آن در pdf :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: پنجمین همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران

تعداد صفحات: 8

چکیده:

با توجه به نیاز به شبیه سازی سری های زمانی بارندگی در مقیاس های مختلف برای مقاصدمهندسی پایش نظیر پیش بینی سیل و خشکسالی وغیره، تجزیه دادهای بارندگی به مقیاس مورد نظر انجام پذیرفت.در این تحقیق داده های 15 دقیقه ای بارندگی از داده های 2 ساعته حاصل گردیدند .ابتدا سری زمانی داده ها در مقیاسهای 15 دقیقه، 30 دقیقه، یک ساعت ودوساعت از داده های پنج دقیقه ای موجود محاسبه شدند و سپس با پیدا کردن یک رابطه فراکتالی بین مقیاس های مختلف یک ضریب مالتی فراکتال حاصل گردید که مبنای استفاده در پیش بینی مقادیر بارندگی در مقیاس های دیگر قرار گرفت . مقایسه مقادیر محاسبه شده با مقادیر مشاهده ای سریهای زمانی حاکی از وجود خطای خیلی کم در محاسبات بود. با توجه به ارتباط بین ایستگاههای مختلف بارندگی نیاز به ارتقاء این مدل به یک مدل زمان -مکان به وضوح دیده میشود و نتایج نشان داد که هرچه تفاوت مقیاس سری زمانی پایه با مقیاس مورد نظر برای تجزیه، بیشتر و بزرگتر باشد خطای محاسبات کمتر است

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ